منتدى مصر25
ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Ezlb9t10
منتدى مصر25
ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Ezlb9t10
منتدى مصر25
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى مصر25

الرئيسيةارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد I_icon_mini_portalأحدث الصورالتسجيلدخول
اعلانات منتدى عيش حياتك
ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد 88429754

معلومات اتصالك في الانترنت

دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» موضوع فى منتها الاهميه ادخلو لو سمحتو
ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Emptyالإثنين 31 مارس 2014, 02:25 من طرف محمد ميدو الاسيوطى

» مدونة فوكس فور
ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Emptyالإثنين 31 مارس 2014, 02:16 من طرف محمد ميدو الاسيوطى

» اوصل لرقم 5 وارمي طماطمايه في وش اي عضو
ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Emptyالإثنين 19 سبتمبر 2011, 15:38 من طرف بسام الخيال

» سالت قلبى وقلتله
ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Emptyالأحد 11 سبتمبر 2011, 22:46 من طرف عيون القلب

» اصعب احســــاس
ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Emptyالأحد 11 سبتمبر 2011, 22:39 من طرف عيون القلب

» يارتنى ما قابلتك
ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Emptyالأحد 11 سبتمبر 2011, 22:35 من طرف عيون القلب

» تستاهل ياقلبى
ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Emptyالسبت 27 أغسطس 2011, 21:47 من طرف koky

» شات بانوراما اف ام
ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Emptyالخميس 04 أغسطس 2011, 06:13 من طرف بسام الخيال

» كود رسالة ترحيب
ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Emptyالأحد 24 يوليو 2011, 02:15 من طرف بسام الخيال

» سيارت 2012
ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Emptyالجمعة 22 يوليو 2011, 16:04 من طرف بسام الخيال

» شعر يبكى الحجر
ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Emptyالإثنين 18 يوليو 2011, 18:24 من طرف بسام الخيال

» ايوة بنادى عليك !!
ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Emptyالأحد 17 يوليو 2011, 04:21 من طرف الملاك الساحر

» كلماتى ليكى حبيبتى
ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Emptyالأحد 17 يوليو 2011, 04:13 من طرف الملاك الساحر

» التعديلات الدستورية في مصر 2011
ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Emptyالجمعة 15 يوليو 2011, 15:12 من طرف بسام الخيال

» نتيجة الثانوية العامة من وزارة التربية
ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Emptyالجمعة 15 يوليو 2011, 14:58 من طرف بسام الخيال

» مارئيك فى استيل المنتدى
ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Emptyالسبت 02 يوليو 2011, 00:14 من طرف عيون القلب

» شـــــــــات ﻋﻟﻰ ڪﺎﻓﻴﮦ
ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Emptyالجمعة 24 يونيو 2011, 18:33 من طرف بسام الخيال

» شرح بالصور كتابة الإسم على الصورة باستخدام الفوتوشوب أو الرسام
ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Emptyالخميس 26 مايو 2011, 06:05 من طرف بسام الخيال

» مكالمات جنسيه للمراهقين
ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Emptyالجمعة 15 أبريل 2011, 11:44 من طرف شاعرة اليكس الشقية

» شــــات مــــصــــر25
ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Emptyالخميس 07 أبريل 2011, 05:13 من طرف بسام الخيال

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 259 بتاريخ الثلاثاء 08 يونيو 2021, 15:46
اعلانات منتدى عيش حياتك 1
اعلانات منتدى عيش حياتك
اعلانات منتدى عيش حياتك
ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Arabmmsba1b4a43fb

ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
navigator
عضو جديد
عضو جديد

ذكر
تاريخ الميلاد : 20/10/1982
الجنسيه : مصرى/ة
الديانه : مسلم
v : ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Female31

ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Empty
مُساهمةموضوع: ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد   ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Emptyالإثنين 06 سبتمبر 2010, 21:05

حسن شحاته

لاننكر انك من المدربين القلائل الذين كتبوا أسمائهم باحرف من نور في مسيرة المنتخب المصري وكنت دائما صانع البسمة والفرحة لدينا كمصريين وأيضا صانع السعادة للعديد من محبي المنتخب المصري في الوطن العربي وهم كثيرون جدا ..

ونعرف أن مشوار التصفيات ما زال طويلا وأن الفرق الأفريقية تستأسد امام المنتخب المصري !! كيف لا وهو المنتخب التاسع على العالم بترتيب الفيفا الأخير والحاصل على سبع بطولات أفريقية منهم ثلاث بطولات على التوالي في سابقة لم تحدث ابدا على المستوى الأفريقي وهو المنتخب الذي ارهق المنتخب البرازيلي وفاز على أيطاليا بطل العالم 2006 في بطولة كاس القارات الاخيرة !!

وندرك جيدا أن لاعبونا لديهم إحساس عالي بحب الوطن وبقيمة اسعادنا جميعا كمصريين وأيضا عشقهم لكرة القدم والتي جعلت منهم فريق يخشاه ويهابه الجميع بغض النظر عن مباراة أمس وما حدث فيها ..

أثبتت مباراة أمس أن هناك لاعبون لايمكن الإستغناء عنهم في المنتخب في الفترات المقبلة وهم من وجهة نظري المتواضعة ( حسام غالي - شيكابالا - عماد متعب - حسني عبدربة - حسام عاشور - أحمد عيد عبدالملك - عبدالله السعيد ) كما ظهر بعض اللاعبون بمستوى سيئ وذلك يرجع في المقام الأول إلى قلة احتكاكهم الدولي فلم يظهر عمر السليه وكذلك أحمد مكي وأيضا أحمد علي بشكل جيد كما كنا نأمل ونتوقع منهم ..

وللاسف الشديد حدث ما توقعناة وما كنا نخشاه وهو التعادل مع منتخب سيراليون في ذاكرة سيئة تعود بنا إلى الوراء إلى ماتش زامبيا في القاهرة والذي كان السبب الأول في خروجنا من تصفيات كأس العالم !!!

كانت هناك بعض الأخطاء في مباراة الأمس ونتمنى تصحيحها في الفترة المقبلة مثل :

الخطا الأول - عدم وجود زيادة عددية في وسط الملعب فقوة اي فريق من وجهة نظري المتواضعة تبدأ من خط الوسط ولنا في فريق برشلونة أكبر مثال ولكم ان تتخيلوا فريق برشلونة بدون هذا الثلاثي الرهيب ( انيستا - تشافي - بوسكيتس ) إن عدم الدفع بحسام غالي بدلا من أحمد حسن كان خطا جسيما فحسام غالي لديه خبرة دولية ولدية إحتكاك أكثر من عمر السليه بلاضافه إلى نزعاته الهجومية وقدراته الدفاعية أيضا .

الخطأ الثاني - لم يظهر المحمدي أمس بصورة جيدة وظهر كما لو كان يتعالى على الكرة أو كأنه يلاعب فريق من الهواه وكان من الاولى تحذيرة من اللعب بهذه الطريقة في بداية مشوارنا بالتصفيات .

الخطأ الثالث - تبديل مراكز اللاعبين أثناء المباراة ليست خطة جيدة وساهم هذا في تشتيت اللاعبين .

الخطأ الرابع - ظهور الرعونة من اللاعبين عند انهاء الهجمات كما أن المنتخب ظهر في شوط المباراة الأول وكأنة يلعب بدون مهاجمين .

أتمنى من الكابتن حسن شحاته والجهاز الفني استدعاء احمد عيد عبدالملك الى المنتخب فهو لاعب منضبط مع المنتخب والجهاز الفني يعرف تماما كيفية السيطرة علية فهو يمتلك ميزة المهاجم الذي ينطلق في اتجاه المرمى وهي ميزة تقلق دائما اي دفاع وقد راينا كيف أن مصطفى بنجورا نجم سيراليون ارهق الدفاع المصري امس كما اتمنى انضمام شيكابالا وكذلك حسام عاشور وعبدالله السعيد .

وحتى لا أنسى لابد من الاشادة باللاعب وليد سليمان فهو لاعب مميز وصنع أكثر من فرصة للتسجيل وسيكون له دور ومستقبل واعد في المنتخب ان شاء الله .

وفي النهاية أرجوا من الجماهير الوقوف إلى جانب حسن شحاته فنتيجة امس ليست نتيجة سيئة كما أن منتخبنا المصري قادر على الفوز على جنوب افريقيا والنيجر وسيراليون على ارضهم بشرط أن يعود اللاعبين إلى مستواهم المعهود والمعروف
كوكى توته
مشرف متميز
مشرف متميز
كوكى توته

انثى
"; : ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد 33715muwwyckzs9
:: : ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Cxcbd9
تاريخ الميلاد : 29/03/1989
رقم العضويه : 482
الجنسيه : مصرى/ة
الديانه : مسلمه
v : ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Female31

ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Empty
مُساهمةموضوع: رد: ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد   ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد Emptyالأربعاء 15 سبتمبر 2010, 21:29

شكر على الرود

ارجــــوك يا حسن شحاته مش عايز اشتري اله حاسبة تاني واقعد احسب من اول وجديد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» فيلم دكان شحاته DVD
» شرد حبيبك زى ما انت عايز !!جامد
» لو عايز تشوف النبى فى المنام
» عايز تعرف الشيطان جنبك ولا لاء خش وشوف
» عايز تعرف البنت تحبك ازاي ( خش وهتعرف)